Into the real world!
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


What? Who? Where are we?
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje!

Go down 
+3
Widowmaker
Zarya
Sombra
7 deltagere
Gå til side : Forrige  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 26  Næste
ForfatterBesked
Reaper

Reaper


Real name : Unknown
Age : Unknown
Occupation : Mercenary
Base Operations : Unknown
Quote : Death walks among you.
Antal indlæg : 1749
Join date : 18/06/17

Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje! - Page 21 Empty
IndlægEmne: Sv: Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje!   Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje! - Page 21 Icon_minitimeLør Jul 08, 2017 2:54 am

Reaper brummede utilfredst og skulede både til McCree og Sombra ... Så trak han surt et navn. Han sukkede tungt, hvorfor ham? "Widowmaker" sagde han irriteret
Tilbage til toppen Go down
Soldier: 76

Soldier: 76


Real name : Unknown
Age : Unknown
Occupation : Vigilante
Base Operations : Unknown
Quote : We're all soldiers now.
Antal indlæg : 2100
Join date : 18/06/17

Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje! - Page 21 Empty
IndlægEmne: Sv: Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje!   Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje! - Page 21 Icon_minitimeLør Jul 08, 2017 3:03 am

JAck søgte modvilligt... men fandt så et kinda cute et.... han viste det

Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje! - Page 21 Tumblr_oottyiDhDO1qgmljdo1_1280
Tilbage til toppen Go down
McCree

McCree


Real name : Jesse McCree
Age : 37
Occupation : Bounty Hunter
Base Operations : Santa Fe, New Mexico, USA
Quote : Justice ain't gonna dispense itself.
Antal indlæg : 1449
Join date : 18/06/17

Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje! - Page 21 Empty
IndlægEmne: Sv: Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje!   Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje! - Page 21 Icon_minitimeLør Jul 08, 2017 3:15 am

McCree ledte og han ledte længe .. til sidst fandt han et billede han syntes fungerede. Med et svagt smil viste handet frem

Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje! - Page 21 15057380_241405286278669_4321990585981337600_n.jpg?ig_cache_key=MTM4NTIwMDA1MDE3NDczMDUxNw%3D%3D
Tilbage til toppen Go down
Tracer

Tracer


Real name : Lena Oxton
Age : 26
Occupation : Adventurer
Base Operations : London, England
Quote : Cheers, love! The cavalry’s here!
Antal indlæg : 1629
Join date : 18/06/17

Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje! - Page 21 Empty
IndlægEmne: Sv: Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje!   Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje! - Page 21 Icon_minitimeLør Jul 08, 2017 3:17 am

OMG! Lena havde fundet det BEDSTE billede i verden! Det var så smukt! Gjorde jo næsten en til en shipper!

"Ej, se lige det her! Er det ikke cool!" udbrød hun glad

Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje! - Page 21 86b
Tilbage til toppen Go down
Sombra

Sombra


Real name : ░░░░░░
Age : 30
Occupation : Hacker
Base Operations : Dorado, Mexico
Quote : Everything can be hacked… and everyone.
Antal indlæg : 1933
Join date : 18/06/17

Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje! - Page 21 Empty
IndlægEmne: Sv: Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje!   Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje! - Page 21 Icon_minitimeLør Jul 08, 2017 3:17 am

Sombra smilede lidt af de cute billeder... og grinede så af Tracers "pokémon?" spurgte hun fornøjet og viste sit eget!

Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje! - Page 21 Tumblr_o985jqHfQe1th3z5po1_1280
Tilbage til toppen Go down
Zarya

Zarya


Real name : Aleksandra Zaryanova
Age : 28
Occupation : Soldier
Base Operations : Krasnoyarsk Front, Russia
Quote : Together we are strong.
Antal indlæg : 1782
Join date : 18/06/17

Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje! - Page 21 Empty
IndlægEmne: Sv: Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje!   Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje! - Page 21 Icon_minitimeLør Jul 08, 2017 3:18 am

Zarya fandt et billede og grinte, she liked it. Hun viste det til de andre

Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje! - Page 21 04244dd5bf141577a08eeb7cb737ead2
Tilbage til toppen Go down
Widowmaker

Widowmaker


Real name : Amélie Lacroix
Age : 33
Occupation : Assassin
Base Operations : Annecy, France
Quote : One shot, one kill.
Antal indlæg : 1925
Join date : 18/06/17

Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje! - Page 21 Empty
IndlægEmne: Sv: Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje!   Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje! - Page 21 Icon_minitimeLør Jul 08, 2017 3:20 am

Widowmaker kiggede på de overraskende ok billeder... indtil Zarya. Hun hævede et øjenbryn af hende og viste sit. Det var ikke smukt, men så var det alligevel.

Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje! - Page 21 Tumblr_oko7zajzlb1w1xtauo1_1280
Tilbage til toppen Go down
Reaper

Reaper


Real name : Unknown
Age : Unknown
Occupation : Mercenary
Base Operations : Unknown
Quote : Death walks among you.
Antal indlæg : 1749
Join date : 18/06/17

Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje! - Page 21 Empty
IndlægEmne: Sv: Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje!   Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje! - Page 21 Icon_minitimeLør Jul 08, 2017 3:21 am

Reaper brummede tilfredst af billederne, de fleste var ok og nogen få var gode. Han kom til at smile af Widowmakers og nikkede lidt til hende.
Tilbage til toppen Go down
Soldier: 76

Soldier: 76


Real name : Unknown
Age : Unknown
Occupation : Vigilante
Base Operations : Unknown
Quote : We're all soldiers now.
Antal indlæg : 2100
Join date : 18/06/17

Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje! - Page 21 Empty
IndlægEmne: Sv: Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje!   Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje! - Page 21 Icon_minitimeLør Jul 08, 2017 3:21 am

Jack brummede lidt... ok så Reaper var med Sombra, ikke Widowmaker.. hm... han trak et navn ud af posen! "Hanzo?"
Tilbage til toppen Go down
McCree

McCree


Real name : Jesse McCree
Age : 37
Occupation : Bounty Hunter
Base Operations : Santa Fe, New Mexico, USA
Quote : Justice ain't gonna dispense itself.
Antal indlæg : 1449
Join date : 18/06/17

Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje! - Page 21 Empty
IndlægEmne: Sv: Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje!   Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje! - Page 21 Icon_minitimeLør Jul 08, 2017 3:26 am

McCree brummede lidt utilfredst og gik i gang med at lede ... e.e Han kunne ikke lide billederne .. overhovedet. Dewr var et af hanzo i Jacks jakke e.e Han fandt til sidst et, hvor Jack ikke lignede Jack og dissede Hanzo ... det måtte gå

Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje! - Page 21 Tumblr_oql4f1zFDZ1w9ludwo1_500
Tilbage til toppen Go down
Tracer

Tracer


Real name : Lena Oxton
Age : 26
Occupation : Adventurer
Base Operations : London, England
Quote : Cheers, love! The cavalry’s here!
Antal indlæg : 1629
Join date : 18/06/17

Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje! - Page 21 Empty
IndlægEmne: Sv: Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje!   Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje! - Page 21 Icon_minitimeLør Jul 08, 2017 3:30 am

Lena ledte lidt og fandt et sødt billede af Jack og denne Hanzo. Hun smilte lidt, de så nu meget søde ud.

Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje! - Page 21 Tumblr_ofo0pepurW1tn6jf6o2_1280
Tilbage til toppen Go down
Sombra

Sombra


Real name : ░░░░░░
Age : 30
Occupation : Hacker
Base Operations : Dorado, Mexico
Quote : Everything can be hacked… and everyone.
Antal indlæg : 1933
Join date : 18/06/17

Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje! - Page 21 Empty
IndlægEmne: Sv: Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje!   Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje! - Page 21 Icon_minitimeLør Jul 08, 2017 3:30 am

Sombra nynnede og fandt et fint billede ~

Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje! - Page 21 Tumblr_oqhcwkOhjQ1vfj2p6o1_1280
Tilbage til toppen Go down
Zarya

Zarya


Real name : Aleksandra Zaryanova
Age : 28
Occupation : Soldier
Base Operations : Krasnoyarsk Front, Russia
Quote : Together we are strong.
Antal indlæg : 1782
Join date : 18/06/17

Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje! - Page 21 Empty
IndlægEmne: Sv: Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje!   Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje! - Page 21 Icon_minitimeLør Jul 08, 2017 3:33 am

Zarya brummede lidt og fandt et billede, der vist var et parbillede

Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje! - Page 21 Tumblr_olm7ej0Fbj1vfrt1ao1_1280
Tilbage til toppen Go down
Widowmaker

Widowmaker


Real name : Amélie Lacroix
Age : 33
Occupation : Assassin
Base Operations : Annecy, France
Quote : One shot, one kill.
Antal indlæg : 1925
Join date : 18/06/17

Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje! - Page 21 Empty
IndlægEmne: Sv: Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje!   Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje! - Page 21 Icon_minitimeLør Jul 08, 2017 3:34 am

Widowmaker søgte lidt og fandt en gif der vidst var dem.

Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje! - Page 21 Tumblr_oofsaqarO01uyg1emo1_500
Tilbage til toppen Go down
Reaper

Reaper


Real name : Unknown
Age : Unknown
Occupation : Mercenary
Base Operations : Unknown
Quote : Death walks among you.
Antal indlæg : 1749
Join date : 18/06/17

Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje! - Page 21 Empty
IndlægEmne: Sv: Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje!   Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje! - Page 21 Icon_minitimeLør Jul 08, 2017 3:37 am

Reaper så meget utilfredst på Sombra .. og heller ikke helt glad på Widowmaker. e.e

Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje! - Page 21 Tumblr_ok5wd158x11tcnovpo6_400
Tilbage til toppen Go down
Soldier: 76

Soldier: 76


Real name : Unknown
Age : Unknown
Occupation : Vigilante
Base Operations : Unknown
Quote : We're all soldiers now.
Antal indlæg : 2100
Join date : 18/06/17

Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje! - Page 21 Empty
IndlægEmne: Sv: Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje!   Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje! - Page 21 Icon_minitimeLør Jul 08, 2017 3:38 am

JAck så med rynkede bryn på billedet Sombra havde valgt "er det Genji?"
Tilbage til toppen Go down
McCree

McCree


Real name : Jesse McCree
Age : 37
Occupation : Bounty Hunter
Base Operations : Santa Fe, New Mexico, USA
Quote : Justice ain't gonna dispense itself.
Antal indlæg : 1449
Join date : 18/06/17

Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje! - Page 21 Empty
IndlægEmne: Sv: Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje!   Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje! - Page 21 Icon_minitimeLør Jul 08, 2017 3:40 am

McCree så ret utilfredst på billederne og lagde sådan en arm om Jack, "Ya wouldn't like him, he ain't got any humor" .... så var det hans tur til at trække. Han blinkede og kom til at grine, "McCree"
Tilbage til toppen Go down
Tracer

Tracer


Real name : Lena Oxton
Age : 26
Occupation : Adventurer
Base Operations : London, England
Quote : Cheers, love! The cavalry’s here!
Antal indlæg : 1629
Join date : 18/06/17

Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje! - Page 21 Empty
IndlægEmne: Sv: Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje!   Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje! - Page 21 Icon_minitimeLør Jul 08, 2017 3:58 am

Lena ledte ... det var svært at finde noget, men til sidst lykkedes det kinda

Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje! - Page 21 Tumblr_oq5pc4jGSp1u9x3mho1_500
Tilbage til toppen Go down
Sombra

Sombra


Real name : ░░░░░░
Age : 30
Occupation : Hacker
Base Operations : Dorado, Mexico
Quote : Everything can be hacked… and everyone.
Antal indlæg : 1933
Join date : 18/06/17

Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje! - Page 21 Empty
IndlægEmne: Sv: Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje!   Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje! - Page 21 Icon_minitimeLør Jul 08, 2017 4:10 am

Sombra sad længe... og fandt fra de dybeste kroge af internettet dette! (yes yes)


Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje! - Page 21 Mcree_10
Tilbage til toppen Go down
Zarya

Zarya


Real name : Aleksandra Zaryanova
Age : 28
Occupation : Soldier
Base Operations : Krasnoyarsk Front, Russia
Quote : Together we are strong.
Antal indlæg : 1782
Join date : 18/06/17

Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje! - Page 21 Empty
IndlægEmne: Sv: Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje!   Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje! - Page 21 Icon_minitimeLør Jul 08, 2017 4:10 am

Zarya ledte også længe .. og det eneste hun fandt havde også en tredjepart .. hrm, det måtte gå

Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje! - Page 21 Tumblr_on1mmiqSPf1vbme0co1_1280
Tilbage til toppen Go down
Widowmaker

Widowmaker


Real name : Amélie Lacroix
Age : 33
Occupation : Assassin
Base Operations : Annecy, France
Quote : One shot, one kill.
Antal indlæg : 1925
Join date : 18/06/17

Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje! - Page 21 Empty
IndlægEmne: Sv: Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje!   Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje! - Page 21 Icon_minitimeLør Jul 08, 2017 4:11 am

Widowmaker ledte længe og fandt... dette:

Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje! - Page 21 Mccree10
Tilbage til toppen Go down
Reaper

Reaper


Real name : Unknown
Age : Unknown
Occupation : Mercenary
Base Operations : Unknown
Quote : Death walks among you.
Antal indlæg : 1749
Join date : 18/06/17

Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje! - Page 21 Empty
IndlægEmne: Sv: Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje!   Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje! - Page 21 Icon_minitimeLør Jul 08, 2017 4:13 am

Reaper brummede og skulede mod Zarya ........ og .. uhm ... havde da måske engang set et billede der passede lidt på beskrivelsen ...... hrm ... yeah ....

Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje! - Page 21 Tumblr_oqs0efgIQ31wqlb5fo1_1280
Tilbage til toppen Go down
Soldier: 76

Soldier: 76


Real name : Unknown
Age : Unknown
Occupation : Vigilante
Base Operations : Unknown
Quote : We're all soldiers now.
Antal indlæg : 2100
Join date : 18/06/17

Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje! - Page 21 Empty
IndlægEmne: Sv: Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje!   Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje! - Page 21 Icon_minitimeLør Jul 08, 2017 4:14 am

Jack havde fundet dette billede! Han viste det.... og så så overrasket og rødmende på Reapers billede! "Uhm.."

Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje! - Page 21 Tumblr_oc9y4xqVgi1uvh050o3_1280
Tilbage til toppen Go down
McCree

McCree


Real name : Jesse McCree
Age : 37
Occupation : Bounty Hunter
Base Operations : Santa Fe, New Mexico, USA
Quote : Justice ain't gonna dispense itself.
Antal indlæg : 1449
Join date : 18/06/17

Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje! - Page 21 Empty
IndlægEmne: Sv: Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje!   Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje! - Page 21 Icon_minitimeLør Jul 08, 2017 4:15 am

McCree blinkede og rødmede af billedt med Jack .... Og så lidt på alle de andre billeder med et grin
Tilbage til toppen Go down
Tracer

Tracer


Real name : Lena Oxton
Age : 26
Occupation : Adventurer
Base Operations : London, England
Quote : Cheers, love! The cavalry’s here!
Antal indlæg : 1629
Join date : 18/06/17

Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje! - Page 21 Empty
IndlægEmne: Sv: Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje!   Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje! - Page 21 Icon_minitimeLør Jul 08, 2017 4:17 am

Det var Lenas tur til at trække! .. Hun prøvede lidt at undgå at kigge på alle de ret grsfiske billeder af folk hun kendte ... Og trak!

"Orisa" sagde hun med et grin
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje! - Page 21 Empty
IndlægEmne: Sv: Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje!   Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje! - Page 21 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje!
Tilbage til toppen 
Side 21 af 26Gå til side : Forrige  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 26  Næste
 Lignende emner
-
» Det er ikke Tracer? - Hanzo
» Nå... det gik ikke godt - Zarya

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Into the real world! :: New York :: Talon Base-
Gå til: