Into the real world!
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


What? Who? Where are we?
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje!

Go down 
+3
Widowmaker
Zarya
Sombra
7 deltagere
Gå til side : Forrige  1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 22 ... 26  Næste
ForfatterBesked
Widowmaker

Widowmaker


Real name : Amélie Lacroix
Age : 33
Occupation : Assassin
Base Operations : Annecy, France
Quote : One shot, one kill.
Antal indlæg : 1925
Join date : 18/06/17

Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje! - Page 19 Empty
IndlægEmne: Sv: Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje!   Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje! - Page 19 Icon_minitimeLør Jul 08, 2017 1:22 am

"..." Widowmaker fnøs af deres billeder....... og viste sit "in the corner." sagde hun roligt.

Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje! - Page 19 5cb55d581f9025c9aea6ef3bd9e51bb1
Tilbage til toppen Go down
Reaper

Reaper


Real name : Unknown
Age : Unknown
Occupation : Mercenary
Base Operations : Unknown
Quote : Death walks among you.
Antal indlæg : 1749
Join date : 18/06/17

Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje! - Page 19 Empty
IndlægEmne: Sv: Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje!   Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje! - Page 19 Icon_minitimeLør Jul 08, 2017 1:23 am

Reaper fnøs vredt af alle de dumme billeder .. og kom til at smile af Widowmaker. Han nikkede kort til hende, når han tog sin hævn ville hun få lov at overleve.
Tilbage til toppen Go down
Soldier: 76

Soldier: 76


Real name : Unknown
Age : Unknown
Occupation : Vigilante
Base Operations : Unknown
Quote : We're all soldiers now.
Antal indlæg : 2100
Join date : 18/06/17

Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje! - Page 19 Empty
IndlægEmne: Sv: Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje!   Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje! - Page 19 Icon_minitimeLør Jul 08, 2017 1:25 am

Jack brummede lidt og trak en seddel.. "Junkrat..?" læste han højt
Tilbage til toppen Go down
McCree

McCree


Real name : Jesse McCree
Age : 37
Occupation : Bounty Hunter
Base Operations : Santa Fe, New Mexico, USA
Quote : Justice ain't gonna dispense itself.
Antal indlæg : 1449
Join date : 18/06/17

Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje! - Page 19 Empty
IndlægEmne: Sv: Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje!   Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje! - Page 19 Icon_minitimeLør Jul 08, 2017 1:33 am

McCree rynkede brynene og ledte .. .der var jo ikke meget .. til sidst settlede han for et billede, der trods alt havde dem begge to og kunne være et par?

Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje! - Page 19 Junkrat_and_soldier_76_by_rioxnation-d9y54om
Tilbage til toppen Go down
Tracer

Tracer


Real name : Lena Oxton
Age : 26
Occupation : Adventurer
Base Operations : London, England
Quote : Cheers, love! The cavalry’s here!
Antal indlæg : 1629
Join date : 18/06/17

Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje! - Page 19 Empty
IndlægEmne: Sv: Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje!   Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje! - Page 19 Icon_minitimeLør Jul 08, 2017 1:35 am

Lena ledte .. og det var ret svært ... "Uhm .. så, jeg ved ikke om det er rigtig romantisk ..." sagde hun og viste et billede

Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje! - Page 19 Soldier_76_and_junkrat_by_captainceja-dad9b80
Tilbage til toppen Go down
Sombra

Sombra


Real name : ░░░░░░
Age : 30
Occupation : Hacker
Base Operations : Dorado, Mexico
Quote : Everything can be hacked… and everyone.
Antal indlæg : 1933
Join date : 18/06/17

Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje! - Page 19 Empty
IndlægEmne: Sv: Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje!   Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje! - Page 19 Icon_minitimeLør Jul 08, 2017 1:35 am

Sombra grinede lidt "junkrat huh.." mumlede hun.. og søgte lidt og fandt et billede "here ya go soldier" sagde hun og vinkede

Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje! - Page 19 Tumblr_o9mewb3QXK1u1m72ko1_1280
Tilbage til toppen Go down
Zarya

Zarya


Real name : Aleksandra Zaryanova
Age : 28
Occupation : Soldier
Base Operations : Krasnoyarsk Front, Russia
Quote : Together we are strong.
Antal indlæg : 1782
Join date : 18/06/17

Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje! - Page 19 Empty
IndlægEmne: Sv: Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje!   Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje! - Page 19 Icon_minitimeLør Jul 08, 2017 1:37 am

Zarya brummede og ledte .. det var ikke sådan rigtig nemt at finde noget. Hun grinte lidt, da det endelig lykkedes

Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje! - Page 19 Maxres10
Tilbage til toppen Go down
Widowmaker

Widowmaker


Real name : Amélie Lacroix
Age : 33
Occupation : Assassin
Base Operations : Annecy, France
Quote : One shot, one kill.
Antal indlæg : 1925
Join date : 18/06/17

Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje! - Page 19 Empty
IndlægEmne: Sv: Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje!   Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje! - Page 19 Icon_minitimeLør Jul 08, 2017 1:38 am

Widowmaker ledte lidt og viste så et billede af Soldier: 76 og denne her.. Junrkat fyr.

Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje! - Page 19 Tumblr_o9pljgz61R1t69ip0o2_1280
Tilbage til toppen Go down
Reaper

Reaper


Real name : Unknown
Age : Unknown
Occupation : Mercenary
Base Operations : Unknown
Quote : Death walks among you.
Antal indlæg : 1749
Join date : 18/06/17

Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje! - Page 19 Empty
IndlægEmne: Sv: Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje!   Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje! - Page 19 Icon_minitimeLør Jul 08, 2017 1:39 am

REaper fnøs utilfredst og kneb øjnene sammen .... han havde fundet et billede hvor Jack var ved at true Junkrat .. yep .. det passede. Han så surt på de andre billder, slet ikke glad fot, hvor tæt Jack var med denne Junkrat, eller hvor blushy han så ud e.e

Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje! - Page 19 19170e5e4c1b7646b3622d86f98c56b2--soldier--vs
Tilbage til toppen Go down
Soldier: 76

Soldier: 76


Real name : Unknown
Age : Unknown
Occupation : Vigilante
Base Operations : Unknown
Quote : We're all soldiers now.
Antal indlæg : 2100
Join date : 18/06/17

Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje! - Page 19 Empty
IndlægEmne: Sv: Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje!   Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje! - Page 19 Icon_minitimeLør Jul 08, 2017 1:41 am

Jack brummede................ who the heck was that guy? Han rystede lidt på hovedet.. det kunne have været værre.
Tilbage til toppen Go down
McCree

McCree


Real name : Jesse McCree
Age : 37
Occupation : Bounty Hunter
Base Operations : Santa Fe, New Mexico, USA
Quote : Justice ain't gonna dispense itself.
Antal indlæg : 1449
Join date : 18/06/17

Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje! - Page 19 Empty
IndlægEmne: Sv: Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje!   Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje! - Page 19 Icon_minitimeLør Jul 08, 2017 1:42 am

McCree så fornøjet på Gabe der ikke virkede glad, så trak han et navn! "Tracer" sagde han med et grin og så rundt på dem
Tilbage til toppen Go down
Tracer

Tracer


Real name : Lena Oxton
Age : 26
Occupation : Adventurer
Base Operations : London, England
Quote : Cheers, love! The cavalry’s here!
Antal indlæg : 1629
Join date : 18/06/17

Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje! - Page 19 Empty
IndlægEmne: Sv: Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje!   Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje! - Page 19 Icon_minitimeLør Jul 08, 2017 1:45 am

Lena fniste og gik straks i gang med at lede! Efter lidt tid fandt hun et super cute et, "Awww, look at this!" sagde hun glad og viste det frem!

Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje! - Page 19 Tumblr_oghcbc17gA1u2r8tso1_500
Tilbage til toppen Go down
Sombra

Sombra


Real name : ░░░░░░
Age : 30
Occupation : Hacker
Base Operations : Dorado, Mexico
Quote : Everything can be hacked… and everyone.
Antal indlæg : 1933
Join date : 18/06/17

Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje! - Page 19 Empty
IndlægEmne: Sv: Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje!   Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje! - Page 19 Icon_minitimeLør Jul 08, 2017 1:50 am

"Well let's lookie here.. ah perfect." Sombra smilede djævelsk og viste et billedet

Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje! - Page 19 Mctrac10
Tilbage til toppen Go down
Zarya

Zarya


Real name : Aleksandra Zaryanova
Age : 28
Occupation : Soldier
Base Operations : Krasnoyarsk Front, Russia
Quote : Together we are strong.
Antal indlæg : 1782
Join date : 18/06/17

Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje! - Page 19 Empty
IndlægEmne: Sv: Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje!   Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje! - Page 19 Icon_minitimeLør Jul 08, 2017 1:52 am

Zarya brummede lidt, og havde efterhånden lært lidt om, hvordan de der ship-navne virkede. En søgning på McTracer havde givet dette billede!

Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje! - Page 19 Tumblr_ogzgdardQm1tvfz09o1_1280
Tilbage til toppen Go down
Widowmaker

Widowmaker


Real name : Amélie Lacroix
Age : 33
Occupation : Assassin
Base Operations : Annecy, France
Quote : One shot, one kill.
Antal indlæg : 1925
Join date : 18/06/17

Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje! - Page 19 Empty
IndlægEmne: Sv: Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje!   Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje! - Page 19 Icon_minitimeLør Jul 08, 2017 1:53 am

Widowmaker gik modvilligt på jagt efter et billede og stoppede ved dette:

Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje! - Page 19 Tumblr_oozz2rbEKe1wonm0wo1_1280
Tilbage til toppen Go down
Reaper

Reaper


Real name : Unknown
Age : Unknown
Occupation : Mercenary
Base Operations : Unknown
Quote : Death walks among you.
Antal indlæg : 1749
Join date : 18/06/17

Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje! - Page 19 Empty
IndlægEmne: Sv: Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje!   Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje! - Page 19 Icon_minitimeLør Jul 08, 2017 1:53 am

Reaper nikkede tilfredst til Widowmaker og skulede ondt til Sombra .. så viste han sit eget billede

Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje! - Page 19 Tumblr_ofvrzyH8c71sjm9xwo1_1280
Tilbage til toppen Go down
Soldier: 76

Soldier: 76


Real name : Unknown
Age : Unknown
Occupation : Vigilante
Base Operations : Unknown
Quote : We're all soldiers now.
Antal indlæg : 2100
Join date : 18/06/17

Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje! - Page 19 Empty
IndlægEmne: Sv: Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje!   Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje! - Page 19 Icon_minitimeLør Jul 08, 2017 1:55 am

Jack brummede lidt fornøjet af det billedet han havde fundet og viste det...

Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje! - Page 19 Tumblr_orag64EZbn1wonm0wo1_500
Tilbage til toppen Go down
McCree

McCree


Real name : Jesse McCree
Age : 37
Occupation : Bounty Hunter
Base Operations : Santa Fe, New Mexico, USA
Quote : Justice ain't gonna dispense itself.
Antal indlæg : 1449
Join date : 18/06/17

Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje! - Page 19 Empty
IndlægEmne: Sv: Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje!   Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje! - Page 19 Icon_minitimeLør Jul 08, 2017 1:57 am

McCree kom til at grine af billederne og hævede et øjenbryn af Sombras billede, det var underligt at se sig selv afbilledet med Lena på den måde. Han grinte til Lena, "Ya can get a piggyback ride any day, kid" sagde han og så på billedet af tøj skiftet, "Heh, I think I like my old outfit better, not that thight yellow doesnt have its charms"
Tilbage til toppen Go down
Tracer

Tracer


Real name : Lena Oxton
Age : 26
Occupation : Adventurer
Base Operations : London, England
Quote : Cheers, love! The cavalry’s here!
Antal indlæg : 1629
Join date : 18/06/17

Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje! - Page 19 Empty
IndlægEmne: Sv: Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje!   Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje! - Page 19 Icon_minitimeLør Jul 08, 2017 1:58 am

Lena fniste og grinte til McCree, "I might take you up on that, luv" sagde hun og trak så et navn!

"Huh, D.Va" sagde hun og kom til at grine lidt
Tilbage til toppen Go down
Sombra

Sombra


Real name : ░░░░░░
Age : 30
Occupation : Hacker
Base Operations : Dorado, Mexico
Quote : Everything can be hacked… and everyone.
Antal indlæg : 1933
Join date : 18/06/17

Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje! - Page 19 Empty
IndlægEmne: Sv: Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje!   Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje! - Page 19 Icon_minitimeLør Jul 08, 2017 2:00 am

"That shouldn't be a problem at all" sagde Sombra med et grin "that D.Va is pretty popular with.. oh ho ho.." grinede hun da hun fandt det perfekte billede.... hun viste det

Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje! - Page 19 CkNEArzUYAE3p7A
Tilbage til toppen Go down
Zarya

Zarya


Real name : Aleksandra Zaryanova
Age : 28
Occupation : Soldier
Base Operations : Krasnoyarsk Front, Russia
Quote : Together we are strong.
Antal indlæg : 1782
Join date : 18/06/17

Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje! - Page 19 Empty
IndlægEmne: Sv: Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje!   Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje! - Page 19 Icon_minitimeLør Jul 08, 2017 2:03 am

Zarya så på billedet og kom til at grine idt, selv havde hun fundet et hun syntes var pænt lavet

Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje! - Page 19 9a318dac99b6078e2f87e27e6c302c176b2c7f7e_hq
Tilbage til toppen Go down
Widowmaker

Widowmaker


Real name : Amélie Lacroix
Age : 33
Occupation : Assassin
Base Operations : Annecy, France
Quote : One shot, one kill.
Antal indlæg : 1925
Join date : 18/06/17

Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje! - Page 19 Empty
IndlægEmne: Sv: Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje!   Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje! - Page 19 Icon_minitimeLør Jul 08, 2017 2:05 am

Widowmaker fnøs af Zaryas og ignorerede Sombras billede og viste et billede.

Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje! - Page 19 27a86472b987f23f14c03accd3b765bdbc8af003_hq
Tilbage til toppen Go down
Reaper

Reaper


Real name : Unknown
Age : Unknown
Occupation : Mercenary
Base Operations : Unknown
Quote : Death walks among you.
Antal indlæg : 1749
Join date : 18/06/17

Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje! - Page 19 Empty
IndlægEmne: Sv: Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje!   Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje! - Page 19 Icon_minitimeLør Jul 08, 2017 2:06 am

Reaper havde kigget lidt .. og havde fundet et billede, der ikke var udpræget romantisk

Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje! - Page 19 Tumblr_obo79aCXTX1tdzivoo1_500
Tilbage til toppen Go down
Soldier: 76

Soldier: 76


Real name : Unknown
Age : Unknown
Occupation : Vigilante
Base Operations : Unknown
Quote : We're all soldiers now.
Antal indlæg : 2100
Join date : 18/06/17

Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje! - Page 19 Empty
IndlægEmne: Sv: Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje!   Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje! - Page 19 Icon_minitimeLør Jul 08, 2017 2:06 am

Jack brummede og viste sit billedet

Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje! - Page 19 Kathryn-mann-x-dva-tracer
Tilbage til toppen Go down
McCree

McCree


Real name : Jesse McCree
Age : 37
Occupation : Bounty Hunter
Base Operations : Santa Fe, New Mexico, USA
Quote : Justice ain't gonna dispense itself.
Antal indlæg : 1449
Join date : 18/06/17

Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje! - Page 19 Empty
IndlægEmne: Sv: Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje!   Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje! - Page 19 Icon_minitimeLør Jul 08, 2017 2:07 am

McCree smilte lidt af dem, ikke mange der var med på de perverse billeder. Han grinte af Sombras billede, han havde selv overvejet det samme ...

Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje! - Page 19 Tumblr_ojsmspANOS1r7cj5no1_500
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje! - Page 19 Empty
IndlægEmne: Sv: Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje!   Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje! - Page 19 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje!
Tilbage til toppen 
Side 19 af 26Gå til side : Forrige  1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 22 ... 26  Næste
 Lignende emner
-
» Nå... det gik ikke godt - Zarya
» Det er ikke Tracer? - Hanzo

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Into the real world! :: New York :: Talon Base-
Gå til: