Into the real world!
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


What? Who? Where are we?
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje!

Go down 
+3
Widowmaker
Zarya
Sombra
7 deltagere
Gå til side : Forrige  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 26  Næste
ForfatterBesked
Tracer

Tracer


Real name : Lena Oxton
Age : 26
Occupation : Adventurer
Base Operations : London, England
Quote : Cheers, love! The cavalry’s here!
Antal indlæg : 1629
Join date : 18/06/17

Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje! - Page 20 Empty
IndlægEmne: Sv: Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje!   Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje! - Page 20 Icon_minitimeLør Jul 08, 2017 2:08 am

Lena så på billederne og fniste, "Tænk der er så meget med mig og D.Va .." sagde hun .. og rødmede dybt af Sombras billede ... det så jo godt nok lidt hot ud ....
Tilbage til toppen Go down
Sombra

Sombra


Real name : ░░░░░░
Age : 30
Occupation : Hacker
Base Operations : Dorado, Mexico
Quote : Everything can be hacked… and everyone.
Antal indlæg : 1933
Join date : 18/06/17

Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje! - Page 20 Empty
IndlægEmne: Sv: Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje!   Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje! - Page 20 Icon_minitimeLør Jul 08, 2017 2:09 am

Sombra grinede lidt "ja.." sagde hun med et smirk.. og trak et navn fra posen. "Huh" sagde hun tøvende, det var Reaper. Hun viste kort seddlen.
Tilbage til toppen Go down
Zarya

Zarya


Real name : Aleksandra Zaryanova
Age : 28
Occupation : Soldier
Base Operations : Krasnoyarsk Front, Russia
Quote : Together we are strong.
Antal indlæg : 1782
Join date : 18/06/17

Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje! - Page 20 Empty
IndlægEmne: Sv: Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje!   Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje! - Page 20 Icon_minitimeLør Jul 08, 2017 2:16 am

Zarya rynkede brynene og så lidt utilfredst mellem dem .. "Hrmf.". Hun gik i gang med at lede .. og kom til at smile, der var da et billede hun syntes passede ret godt alligevel

Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje! - Page 20 Tumblr_ogaky80pqh1rgendoo1_500
Tilbage til toppen Go down
Widowmaker

Widowmaker


Real name : Amélie Lacroix
Age : 33
Occupation : Assassin
Base Operations : Annecy, France
Quote : One shot, one kill.
Antal indlæg : 1925
Join date : 18/06/17

Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje! - Page 20 Empty
IndlægEmne: Sv: Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje!   Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje! - Page 20 Icon_minitimeLør Jul 08, 2017 2:17 am

Widowmaker så kort på sin computer og søgte lidt. Hverken Reaper eller Sombra ville blive glade for dette her. Det var da heller ikke for at genere Reaper. Men Sombra.

Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje! - Page 20 Tumblr_ohzo80FbgO1vmieymo1_1280
Tilbage til toppen Go down
Reaper

Reaper


Real name : Unknown
Age : Unknown
Occupation : Mercenary
Base Operations : Unknown
Quote : Death walks among you.
Antal indlæg : 1749
Join date : 18/06/17

Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje! - Page 20 Empty
IndlægEmne: Sv: Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje!   Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje! - Page 20 Icon_minitimeLør Jul 08, 2017 2:19 am

Reaper havde ikke været glad ved tanken .. Men Zaryas billede havde været ok ... Widowmakers billeder der imod. Han skulede utilfredst til hende, "Nej."

Så viste han sit eget billede

Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje! - Page 20 77fa91483258cfcfc0707b701551b58a
Tilbage til toppen Go down
Soldier: 76

Soldier: 76


Real name : Unknown
Age : Unknown
Occupation : Vigilante
Base Operations : Unknown
Quote : We're all soldiers now.
Antal indlæg : 2100
Join date : 18/06/17

Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje! - Page 20 Empty
IndlægEmne: Sv: Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje!   Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje! - Page 20 Icon_minitimeLør Jul 08, 2017 2:22 am

Jack brummede lidt... Zaryas billede var fint. Widowmakers billede var dumt!.. og Reapers billede var dumt... så måtte de have noget sammen..... Reaper og Sombra... så måske ikke Widowmaker.. han fnøs og viste sit eget billedet, meget mere passende med Reaper og Sombras forhold, hvor gammel var hun også, 15?

Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje! - Page 20 Tumblr_oge3faAFWJ1sfp6sso1_1280
Tilbage til toppen Go down
McCree

McCree


Real name : Jesse McCree
Age : 37
Occupation : Bounty Hunter
Base Operations : Santa Fe, New Mexico, USA
Quote : Justice ain't gonna dispense itself.
Antal indlæg : 1449
Join date : 18/06/17

Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje! - Page 20 Empty
IndlægEmne: Sv: Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje!   Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje! - Page 20 Icon_minitimeLør Jul 08, 2017 2:24 am

McCree havde siddet noget tid og tænkt, til sidst havde han fundet et billede han syntes passede godt ... Det passede i hvert fald med, hvordan han havde haft det med Gabe, stadig havde.

Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje! - Page 20 Tumblr_ofkij4ovSP1rpjsuxo1_500
Tilbage til toppen Go down
Tracer

Tracer


Real name : Lena Oxton
Age : 26
Occupation : Adventurer
Base Operations : London, England
Quote : Cheers, love! The cavalry’s here!
Antal indlæg : 1629
Join date : 18/06/17

Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje! - Page 20 Empty
IndlægEmne: Sv: Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje!   Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje! - Page 20 Icon_minitimeLør Jul 08, 2017 2:25 am

Lena ledte lidt, hun kunne i hvert fald godt finde et rigtigt romantisk billede!

Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje! - Page 20 Tumblr_oioy3vHR041rngfguo1_500
Tilbage til toppen Go down
Sombra

Sombra


Real name : ░░░░░░
Age : 30
Occupation : Hacker
Base Operations : Dorado, Mexico
Quote : Everything can be hacked… and everyone.
Antal indlæg : 1933
Join date : 18/06/17

Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje! - Page 20 Empty
IndlægEmne: Sv: Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje!   Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje! - Page 20 Icon_minitimeLør Jul 08, 2017 2:26 am

Sombra skar en grimasse af Widowmakers billede... hun havde ellers holdt sig clean resten af legen e.e' det var jo nok payback... hun så lidt rundt på de andres.. hun grinede lidt af Zaryas.. og Jacks.. Tracers var hvad man kunne forvente og McCrees var.. ret nice. She liked that guy.
Tilbage til toppen Go down
Zarya

Zarya


Real name : Aleksandra Zaryanova
Age : 28
Occupation : Soldier
Base Operations : Krasnoyarsk Front, Russia
Quote : Together we are strong.
Antal indlæg : 1782
Join date : 18/06/17

Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje! - Page 20 Empty
IndlægEmne: Sv: Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje!   Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje! - Page 20 Icon_minitimeLør Jul 08, 2017 2:28 am

Zarya brummede lidt utilfredst af de billder, hvor der blev kysset ... eller værer e.e ... så var det hende igen og hun trak et navn! Det var Tracer! ... igen

"Tracer" sagde hun og rynkede brynene lidt
Tilbage til toppen Go down
Widowmaker

Widowmaker


Real name : Amélie Lacroix
Age : 33
Occupation : Assassin
Base Operations : Annecy, France
Quote : One shot, one kill.
Antal indlæg : 1925
Join date : 18/06/17

Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje! - Page 20 Empty
IndlægEmne: Sv: Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje!   Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje! - Page 20 Icon_minitimeLør Jul 08, 2017 2:35 am

Widowmaker fnøs... hvorfor skulle alle måder at ramme Sombra på i denne her leg forkludres? Hun ledte lidt og fandt så et billede... som hun ikke elskede, men det opfyldte kravene og hun håbede det ville irritere Sombra lidt.

Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje! - Page 20 Tumblr_o7zhmaW2mw1sxeum6o1_540
Tilbage til toppen Go down
Reaper

Reaper


Real name : Unknown
Age : Unknown
Occupation : Mercenary
Base Operations : Unknown
Quote : Death walks among you.
Antal indlæg : 1749
Join date : 18/06/17

Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje! - Page 20 Empty
IndlægEmne: Sv: Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje!   Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje! - Page 20 Icon_minitimeLør Jul 08, 2017 2:36 am

Reaper søgte og fandt hurtigt et billede han kunne lide .. han smilte lidt. Perfekt.

Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje! - Page 20 Zarya_tracer_by_webart3d-da3mvgq
Tilbage til toppen Go down
Soldier: 76

Soldier: 76


Real name : Unknown
Age : Unknown
Occupation : Vigilante
Base Operations : Unknown
Quote : We're all soldiers now.
Antal indlæg : 2100
Join date : 18/06/17

Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje! - Page 20 Empty
IndlægEmne: Sv: Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje!   Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje! - Page 20 Icon_minitimeLør Jul 08, 2017 2:37 am

Jack brummede.. hvorfor alle de ting med lille Lena hele tiden? Og internettet havde ingen skam.. han valgte et.

Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje! - Page 20 Tumblr_nkvvsqzP7B1tb4cawo1_540
Tilbage til toppen Go down
McCree

McCree


Real name : Jesse McCree
Age : 37
Occupation : Bounty Hunter
Base Operations : Santa Fe, New Mexico, USA
Quote : Justice ain't gonna dispense itself.
Antal indlæg : 1449
Join date : 18/06/17

Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje! - Page 20 Empty
IndlægEmne: Sv: Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje!   Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje! - Page 20 Icon_minitimeLør Jul 08, 2017 2:38 am

McCree fandt et billede han syntes var sjovt. Med et tilfredst grin viste han det frem!

Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje! - Page 20 Zarya_s_russian_underpants_by_friedface-da6ute8
Tilbage til toppen Go down
Tracer

Tracer


Real name : Lena Oxton
Age : 26
Occupation : Adventurer
Base Operations : London, England
Quote : Cheers, love! The cavalry’s here!
Antal indlæg : 1629
Join date : 18/06/17

Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje! - Page 20 Empty
IndlægEmne: Sv: Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje!   Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje! - Page 20 Icon_minitimeLør Jul 08, 2017 2:39 am

Lena så på Jacks billede, "Awww, det var også det jeg havde fundet, luv" sagde hun og viste det frem!

Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje! - Page 20 Tumblr_nkvvsqzP7B1tb4cawo1_500
Tilbage til toppen Go down
Sombra

Sombra


Real name : ░░░░░░
Age : 30
Occupation : Hacker
Base Operations : Dorado, Mexico
Quote : Everything can be hacked… and everyone.
Antal indlæg : 1933
Join date : 18/06/17

Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje! - Page 20 Empty
IndlægEmne: Sv: Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje!   Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje! - Page 20 Icon_minitimeLør Jul 08, 2017 2:40 am

Sombra lavede en lidt utilfreds lyd... men fandt til sidst et billede hun ikke hadede. Ingen sagde at det var de to der var sammen, og tøjet klædte dem:

Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje! - Page 20 Tumblr_inline_oq4gycOxzu1qcpsbp_540
Tilbage til toppen Go down
Zarya

Zarya


Real name : Aleksandra Zaryanova
Age : 28
Occupation : Soldier
Base Operations : Krasnoyarsk Front, Russia
Quote : Together we are strong.
Antal indlæg : 1782
Join date : 18/06/17

Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje! - Page 20 Empty
IndlægEmne: Sv: Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje!   Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje! - Page 20 Icon_minitimeLør Jul 08, 2017 2:41 am

Zarya så lidt på de foeskellige billeder og brummede fornøjet, hun kunne godt lide alle tegningerne af sig selv
Tilbage til toppen Go down
Widowmaker

Widowmaker


Real name : Amélie Lacroix
Age : 33
Occupation : Assassin
Base Operations : Annecy, France
Quote : One shot, one kill.
Antal indlæg : 1925
Join date : 18/06/17

Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje! - Page 20 Empty
IndlægEmne: Sv: Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje!   Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje! - Page 20 Icon_minitimeLør Jul 08, 2017 2:41 am

Widowmaker trak en seddel............................................. McCree.
Tilbage til toppen Go down
Reaper

Reaper


Real name : Unknown
Age : Unknown
Occupation : Mercenary
Base Operations : Unknown
Quote : Death walks among you.
Antal indlæg : 1749
Join date : 18/06/17

Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje! - Page 20 Empty
IndlægEmne: Sv: Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje!   Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje! - Page 20 Icon_minitimeLør Jul 08, 2017 2:47 am

Reaper brummede utilfredst ... og fandt efter lidt tid et billede han kunne accepterer

Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje! - Page 20 Mccree_x_widowmaker_by_ryxor-da696dl
Tilbage til toppen Go down
Soldier: 76

Soldier: 76


Real name : Unknown
Age : Unknown
Occupation : Vigilante
Base Operations : Unknown
Quote : We're all soldiers now.
Antal indlæg : 2100
Join date : 18/06/17

Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje! - Page 20 Empty
IndlægEmne: Sv: Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje!   Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje! - Page 20 Icon_minitimeLør Jul 08, 2017 2:48 am

Jack brummede utilfreds... og viste sit...... oh.. samme som Gabe..

Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje! - Page 20 Mccree_x_widowmaker_by_ryxor-da696dl
Tilbage til toppen Go down
McCree

McCree


Real name : Jesse McCree
Age : 37
Occupation : Bounty Hunter
Base Operations : Santa Fe, New Mexico, USA
Quote : Justice ain't gonna dispense itself.
Antal indlæg : 1449
Join date : 18/06/17

Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje! - Page 20 Empty
IndlægEmne: Sv: Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje!   Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje! - Page 20 Icon_minitimeLør Jul 08, 2017 2:49 am

McCree grinte lidt og viste sit billede frem! Han blinkede til Widowmaker, "Looks like people see us together, sugar"

Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje! - Page 20 Tumblr_ogbrdaoP4c1qcq7qdo1_1280
Tilbage til toppen Go down
Tracer

Tracer


Real name : Lena Oxton
Age : 26
Occupation : Adventurer
Base Operations : London, England
Quote : Cheers, love! The cavalry’s here!
Antal indlæg : 1629
Join date : 18/06/17

Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje! - Page 20 Empty
IndlægEmne: Sv: Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje!   Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje! - Page 20 Icon_minitimeLør Jul 08, 2017 2:50 am

Lena blinkede .. og ledte lidt efter et billede der ikke var for . .uhm .. ja .. romantisk. Det lykkedes hende at finde et, der både var sødt men ikke så sødt

Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje! - Page 20 Tumblr_orb2ukIdp61vx2vwko1_540
Tilbage til toppen Go down
Sombra

Sombra


Real name : ░░░░░░
Age : 30
Occupation : Hacker
Base Operations : Dorado, Mexico
Quote : Everything can be hacked… and everyone.
Antal indlæg : 1933
Join date : 18/06/17

Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje! - Page 20 Empty
IndlægEmne: Sv: Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje!   Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje! - Page 20 Icon_minitimeLør Jul 08, 2017 2:50 am

"Aw look at you two lovebirds!" sagde Sombra all happy af McCrees billede og viste sit eget <3

Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje! - Page 20 Tumblr_odqmipmIBW1vc3v17o3_1280
Tilbage til toppen Go down
Zarya

Zarya


Real name : Aleksandra Zaryanova
Age : 28
Occupation : Soldier
Base Operations : Krasnoyarsk Front, Russia
Quote : Together we are strong.
Antal indlæg : 1782
Join date : 18/06/17

Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje! - Page 20 Empty
IndlægEmne: Sv: Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje!   Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje! - Page 20 Icon_minitimeLør Jul 08, 2017 2:51 am

Zarya så på sit billede og grinte lidt, she liked this one. It was funny.

Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje! - Page 20 Tumblr_obuqz1GmjP1qcq7qdo1_500
Tilbage til toppen Go down
Widowmaker

Widowmaker


Real name : Amélie Lacroix
Age : 33
Occupation : Assassin
Base Operations : Annecy, France
Quote : One shot, one kill.
Antal indlæg : 1925
Join date : 18/06/17

Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje! - Page 20 Empty
IndlægEmne: Sv: Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje!   Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje! - Page 20 Icon_minitimeLør Jul 08, 2017 2:52 am

Widowmaker sendte McCree et drabeligt, koldt blik. Hun så skeptisk rundt på billederne, why was this a thing?
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje! - Page 20 Empty
IndlægEmne: Sv: Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje!   Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje! - Page 20 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Movie niiiight! - Jeg har hørt fra de seje at det ikke er for de feje!
Tilbage til toppen 
Side 20 af 26Gå til side : Forrige  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 26  Næste
 Lignende emner
-
» Det er ikke Tracer? - Hanzo
» Nå... det gik ikke godt - Zarya

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Into the real world! :: New York :: Talon Base-
Gå til: